Comunicat 47 - Mocions aprovades fins el 01.03.2006

01.03.2006

MOCIÓ (1) APROVADES A FAVOR D’UNA VEGUERIA PRÒPIA
AJUNTAMENTS: Albinyana, Arboç, Banyeres del Penedès, Bellvei, Bonastre, Calafell, Castellví de la Marca, Cubelles, Cunit, El Pla del Penedès, El Vendrell, Font-rubí, Gelida, La Bisbal del Penedès, La Granada, Les Cabanyes, Llorenç del Penedès, Olèrdola, Olesa de Bonesvalls, Pacs, Pontons, Puigdàlber, Sant Jaume dels Domenys; Sant Martí Sarroca, Sant Quintí de Mediona, Sant Sadurní d’Anoia, Santa Fe del Penedès, Sitges, Subirats, Torrelavit, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú i Vilobí del Penedès.

CONSELLS COMARCALS: Consell Comarcal de l’Alt Penedès i Consell Comarcal del Baix Penedès.

ALT PENEDES: 85% mocions = població a favor: 80%
BAIX PENEDÈS: 79% mocions = població a favor: 95%
GARRAF: 67% mocions = població a favor: 75%

L’ALT PENEDÈS, EL BAIX PENEDÈS I EL GARRAF, amb el 79% de les mocions celebrades, el 70% A FAVOR, representen a més del 82% de la població a favor de la VEGUERIA PRÒPIA. Estem ja legitimats per demanar sortir de la l’Àrea Metropolitana i del Tarragonès.

Partits Vots a favor Vots contra Vots abstenció Vots totals
CIU 147 147
PSC 35 80 18 133
INDENDENTS 48 1 49
ERC 42 42
PP 23 1 24
ICV 6 2 6 14
TOTALS 301 83 25 409
74% 20% 6% 100%
*No estan sumats els Consells Comarcals

MOCIÓ (2) APROVADES A FAVOR de la creació de l’àmbit funcional de planificació territorial corresponent a les comarques de l’Alt Penedès, el Baix Penedès, el Garraf, i aquells municipis de l’Anoia que lliurement ho decideixin, en el marc de la revisió del PLA GENERAL TERRITORIAL DE CATALUNYA.

AJUNTAMENTS: Albinyana, Arboç, Bonastre, Castellví de la Marca, Cubelles, Cunit, El Vendrell, Font-rubí, Bisbal del Penedès, Masquefa, Olèrdola, Olesa de Bonesvalls, Olivella, Piera, Pontons, Puigdàlber, Sant Sadurní d’Anoia, Sitges, Torrelavit, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú i Vilobí del Penedès. I també Masquefa i Piera de l’Anoia.

CONSELLS COMARCALS: Consell Comarcal de l’Alt Penedès, Consell Comarcal del Baix Penedès i Consell Comarcal del Garraf..

ALT PENEDES: 44% mocions = població a favor: 68%
BAIX PENEDÈS: 43% mocions = població a favor: 61%
GARRAF: 83% mocions = població a favor: 77%

L’ALT PENEDÈS, EL BAIX PENEDÈS I EL GARRAF, amb el 49% de les mocions celebrades, el 47% A FAVOR, representen a més del 70% de la població a favor de la VEGUERIA PRÒPIA. Estem ja legitimats per crear un àmbit funcional de planificació territorial pròpi.

Partits Vots a favor Vots contra Vots abstenció Vots totals
CIU 102 102
PSC 47 20 26 78
INDENDENTS 37 1 38
ERC 31 28
PP 23 22
ICV 2 1 7 9
TOTALS 242 22 33 297
82% 7% 11% 100%
*No estan sumats els Consells Comarcals

ENTITATS, ASSOCIACIONS I GRUPS: 1dos3 Picaparet, art i reciclatge (Vilafranca); Agrupació del Bestiari Festiu de Catalunya (Vilafranca); Agrupació de Defensa Forestal “ADF” (Olesa de Bonesvalls); Agrupació Polifònica de Vilafranca (Vilafranca);AI-FIC (Santa Fe); AMPA Escola Les Moreres (Santa de Fe);Assemblea de Joves de Gelida (Gelida) Associació Casa Cultural Islàmica (Cunit) Associació de Comerciants i Empresaris (Cunit);Associació de Criadors de la Raça de Gallines del Penedès (Pacs); Associació dels Tres Tombs (Vilanova); Associació Ribes Internet / El Cancell (Sant Pere de Ribes); Associació de Veïns del Poble Nou (Vilafranca); Associació Cultural Montònenc (Font-rubí); Aula de la Vinya i el Vi (Olèrdola); Auto Tallers Llopart (Moja-Olèrdola) Ball de Diables de Vilafranca (Vilafranca)Bosc Verd (Vilafranca); Camí Solidari (Vilafranca); Castellers de Vilafranca (Vilafranca); CDC (Alt Penedès); CDC (Sant Llorenç d’Hortons); CDC (Vilafranca); CiU (Comarcal del Garraf); CiU (Cunit); Club Bàsquet Calafell (Segur de Calafell); Club Tennis Segur (Segur de Calafell); Col·lectiu Dona de l’Alt Penedès (Vilafranca); Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials (Vilanova); Colla Castellera Xicots de Vilafranca (Vilafranca);Comissió de Festes de Font-Rubí (Font-Rubí) Companyia Catalana Latin Jazz (Vilafranca); CUP (Vilafranca); El Pilar de Vuit (Vilafranca); Els Xulius C.S.R. (Sant Pere de Ribes); Endavant-OSAN (Vilafranca); ERC (Cunit); ERC (Sant Pere de Ribes); ERC (Sitges), ERC (Vilafranca);Esplai Xaloc-Xalat de Vendrell (Vendrell), Falcons de Vilafranca (Vilafranca); Federació d’Independents de Catalunya (Reus); Foment Vilanoví (Vilanova); Fundació Delta-L’Espiga (Vilafranca); Gent Gran Castell d’Olèrdola (Moja-Olèrdola) GOOB-FIC (Olesa de Bonesvalls); Grallers de l’Havana Xica (Vilanova); Grup d’Autoajuda Ginesta (Vilafranca); Grup de Dones Les Bones Valls (Olesa de Bonesvalls) Grup d’Estudis Cubellencs (Cubelles); Grup de Joves de Sant Pere Molanta (St.Pere Molanta-Olèrdola);Grup d’Estudis Sitgetans (Sitges); Grup Municipal de CiU (Vilafranca); Grup de Teatre Attrezzo (Vilafranca); Grup de teatre Xarel·lo (Olesa de Bonesvalls); ICV (Vilafranca); Institut d’Estudis Penedesencs; JARC-Consell Executiu (Vilafranca); JERC (Vilafranca);Joves Diables (Cunit); Joves d’Esquerra Verda Alt Penedès (Vilafranca);JNC (Vilafranca); JNC (Vilanova); La Fornal (Vilafranca); Omnium Cultural de l’Alt Penedès (Vilafranca); Omnium Cultural del Garraf (Vilanova); Plataforma en defensa de la salut i el medi ambient (Santa Margarida i els Monjos); Plataforma en defensa de l’Ebre (Tortosa); Setmanari La Fura (Alt i Baix Penedès); Societat d’Ensenyants de Matemàtiques del Garraf (Vilanova); TDAH- Penedès (Vilafranca); Transpenedès Jazz Orquestra (El Vendrell); U.E. Segur (Segur de Calafell); Unitat Municipal 9 (Sant Pere de Ribes).

...i 7.732 ciutadanes i ciutadans a títol personal

RESUM ADHESIONS APROVADES:
- ADHESIONS AJUNTAMENTS: ……………. 33 (M1) + 24M2)
- ADHESIONS CONSELLS COMARCALS: … 2 (M1) + 3 (M2)
- ADHESIONS PERSONALS: ……………. 7.732
- ADHESIONS ENTITATS: ……………. 76

RESUM ADHESIONS NO APROVADES:
- ADHESIONS AJUNTAMENTS: ……………. 5 (M1) + 1 (M2)
M1 : Avinyonet, S. Llorenç d’Hortons, S. Pere Riudebitlles,
St. Pere de Ribes i Sta. Margarida i els Monjos.
M2: Sant Pere de Ribes
- ADHESIONS CONSELLS COMARCALS: … 1 (M1) + 0 (M2)
M1: Consell Comarcal del Garraf